Noriel

Translate

30 ianuarie 2013

Ghicitori cu Primăvara



De cum vine ea încoace,
Ne dezbracă de cojoace,
Pomii îi îmbracă-n floare
Ca în zi de sărbătoare.
(primăvara)



Cine oare a venit
Pe câmpii şi în ogradă
Şi deodată a topit
Omul nostru de zăpadă?
(primăvara)


Mi-a bătut în zori la uşă
În rochiţă de brânduşă,
Mi-a vorbit cu glas scăzut
De mieluţ abia născut.
(primăvara)


Trupul ei de ghiocel
Pare tras ca prin inel,
Glasul ei de rândunea,
Clopoţel de catifea.
(primăvara)

Zveltă ca o domnişoară
Şi sfioasă că o zână,
Pe aripi de cocor coboară
C-un buchet de flori în mână.
(primăvara)


Articole asemănătoare din blogul Povești pentru copii:

Ghicitori de iarna
Ghicitori populare despre animale

17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si de leva is ghicitorile

      Ștergere
    2. ei daca ghicitorile astea sunt faine apoi e is regina cinilor

      Ștergere
    3. ei daca ghicitorile astea sunt faine apoi e is regina cinilor

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. sine te ajiuta aicea prostule

      Ștergere
    2. sine te ajiuta??????????????????????

      Ștergere
  3. fuuuuuuuuuuuuuuuu ce ghicitori cine ma lea scris???????????????????????????// credca clasa1 in viata mea nu le folosesc......................................doamne fereste ce uritenii........astea nu sunt ghicitori astea sunt batai de joc...cine lea alocatuit credca invata pe nota2..................astea sunt cele mai jalnice ghicitori pe care le-am vazut in viata mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine

      Ștergere
    2. Buna ziua, buna seara, copilasi!
      Va provoc sa scrieti voi ghicitori cu primavara frumoase si sa le postati.
      Daca ghicitorile acestea nu va plac, sunteti liberi ,,s-o stergeti'' de pe acest blog.

      Ștergere
  4. sunt cele mai cool eu le ador














































    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere