6 martie 2013

Felicitari si urari de ziua Mamei

Felicitarile, urarile si mesajele pentru mama se alatura in fiecare an unui mereu proaspat mare miracol al vietii noastre, ivirea primaverii. Cu toate ca 8 martie este Ziua Internationala a femeii, aceasta data a ramas de multi ani consacrata in Romania, si in alte tari din fostul bloc sovietic, ca o zi a mamei.
Politica si naravurile sunt greu de schimbat, asa ca de ce nu am incerca sa trecem peste ele, bucurandu-ne si sarbatorindu-ne mamele nu numai de 8 martie, cat si in fiecare zi a anilor ce vin peste noi, incercand in zadar sa ne indeparteze de ele si de dragostea lor. Hai sa descoperim si sa reinventam noi felicitari, urari si mesaje pentru fiinta draga care ne-a dat viata, si continua mereu a ne naste si a ne calauzi clipa de clipa, an de an.

Dumnezeu nu poate fi mereu pretutindeni, si, din aceasta pricina, a creat mamele.
Rudyard Kipling

Mama este numele lui Dumnezeu pe buzele si in inimile copiilor.
William Makepeace Thackeray

Mama este o parte a lui Dumnezeu,
Mama este o parte a Dragostei,
Mama este o parte a Puterii noastre,
Mama este o parte a Plansului nostru.
Mama este o parte ce nu poate fi despartita niciodata de noi,
In Viata si in Moarte.

Bratele mamei sunt facute numai din iubire, si, de aceea, copii adorm atat de usor in ele.
Victor Hugo

O mama este asemeni unei raze de soare,
Cu o inima facuta din aur curat.
Razele iubirii de mama ne aduc o fericire
Ce nu imbatraneste nicicand.

Fericirea unei mame este asemeni luminii unui far calauzitor de vapoare, facandu-ne mai limpede viitorul, si reflectandu-ne trecutul sub forma unor frumoase amintiri.
Honore de Balzac

Mama...
Imi umpli zilele cu lumini de curcubeu in zari,
Iar noptile cu magice basme si dulci visari,
Ai mereu la indemana un sarut pentru lacrimile mele,
Si o prajitura menita a-mi alunga temerile rele.

Mama este cel mai bun prieten al nostru
Atunci cand necazurile, grele si neasteptate, vin peste noi,
Si tristetea ia locul fericirii,
Cand prietenii ce ne-au fost mereu alaturi ne parasesc.
Atunci cand norii negri se aduna deasupra noastra,
Ea ne este alaturi fara nici-o tocmeala,
Straduindu-se a ne aduce din nou zambetul pe buze.

Dragostea de mama inseamna o pace fara de margini. Ea nu trebuie sa fie cucerita, si nici meritata.
Erich Fromm

Mama imi este meru alaturi...
O aud in fosnetele frunzelor
In vreme ce ratacesc pe strazi.
Ea este mirosul de detergent
Din hainele mele proaspat spalate.
Es este mana racoroasa asezata pe frunte
Atunci cand nu ma simt bine.
Mama mea traieste in rasetele mele,
In fecare lacrima ce mi se scurge pe obraz.
Ea este locul din care am plecat,
Prima mea casa...
Ea este harta pe care o urmez
Cu fiecare pas pe care il fac.
Ea e prima mea iubire
Si cea dintai care mi-a frant inima.
Dincolo de spatiu, de timp,
Mama este ca un copil nenascut,
Purtat mereu inlauntrul meu...

Copii sunt ancorele vietii de mama.
Sofocle

Iti multumesc mama. Tu esti ingerul meu pazitor, umbrela mea atunci cand ploua, haina ce ma apara de frigul dinlauntrul meu si din afara.

Dragostea de mama este forta ce indeamna mereu a face imposibilul.
Marion C. Garretty

Imbratisarea unei mame ne incurajeaza chiar si atunci cand ea nu mai este printre noi.

Mama ne iarta toate greselile, chiar si pe acelea pe care nu le-am facut.
Robert Brault

Poti insela toti oamenii din lume, dar niciodata propria-ti mama.

O fetita intrebata unde locuieste a raspuns "Acolo unde sta mama mea."
Keith L. Brooks


Articole din acelasi domeniu in blogul "Povesti pentru copii":

Mama, de Petre Ghelmez

Poezia Intalnire cu mama, de Nicolae Labis

Mama mea, poezie de Rudyard Kipling in engleza

Povestea unei mame, de Hans Christian Andersen

Un martisor pentru mama - Poveste de Diana Popescu

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu